هدیه تبلیغاتی شما متفاوت از دیگران باشد

هدایای تبلیغاتی یکی از روش های برندینگ، جذب مشتری و توسعه کسب و کار است. اما معمولا شاهد این هستیم که هدایای تبلیغاتی تمام شرکت ها و کسب و کارها شبیه هم بوده و شاید برای برخی از مشتریان این هدایا تکراری شده اند. لباس، ماسک، تی بگ، کیف، خودکار، ساعت، پاور بانک، جاکلیدی و دهها محصول دیگر تبلیغاتی اگرچه کاربردی و مورد نیاز مشتری هستند اما تا چه حد می توانند مشتری شما را شگفت زده کرده و تاثیری را که باید داشته باشد، چندین برابر کند. چاره کار در نوآوری، فکر متفاوت و استفاده از محصولات جدید، شگفت انگیز و در عین حال کاربردی است. در ادامه با چند محصول تبلیغاتی خاص آشنا می شوید که اگرچه در بیشتر کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می گیرند، اما در ایران چندان شناخته شده نیستند.

بخارساز قابل حمل

خرید بخارساز برای خانه و محل کار این روزها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و به خصوص با شیوع بیماری کرونا، فروش این محصول نیز بیشتر شده است. بخارسازها علاوه بر نمناک کردن هوا برای بهبود تنفس و رشد بهتر گل و گیاه، می توانند حس و حال و رایحه مورد نظر شما را نیز به فضا بدهند. این روزها بخارسازهای قابل حملی مورد توجه قرار گرفته اند که با انداختن آن ها در یک ظرف آب مانند پیاله و لیوان و اضافه کردن اسانس مورد نظر خود می توانید فضای اطراف خود را به شکل مطبوع درآورید. این بخارسازها در انواع مختلف و رنگ های متفاوت عرضه می شوند و سنسورهایی دارند که با تمام شدن آب ظرف خود به خود خاموش می شوند.

قاب عکس

بازگشت مردم به محصولات قدیمی تر و مدلهای دهه های گذشته غیرقابل انکار است. شاید مدتی بود که پرینت عکس و آلبوم های فیزیکی در زندگی ما کم رنگ تر شده بود اما با زیاد شدن تعداد عکس ها به واسطه دوربین دار شدن موبایل ها، فضای موبایل و هارد ما به انباری از عکس های تکراری تبدیل شده است. این روزها بیشتر مردم دوباره دوست دارند عکس مورد علاقه شان را چاپ کنند و در یک قاب عکس روی میزشان داشته باشند.
انواع قاب عکس های بزرگ و کوچک علاوه بر اینکه حس نوستالژیک را در بین مخاطبان شما ایجاد می کنند، بسیار کاربردی و قابل استفاده هستند و می توانید مطمئن شوید که مشتری شما از آن استفاده خواهد کرد.

مدادهای قابل کاشت

مداد نیز جزو مواردی است که این روزها مشتری های زیادی پیدا کرده است. با فروکش کردن تب مدادفشاری و سایر اقلام مدرن، حس نوستالژیک بیشتر مردم را به سمت مدادهای تراشیدنی و سنتی برده است. اینکه شما به مشتری خود خودکار هدیه بدهید، یک چیز عادی است اما با دادن مداد به جای خودکار می توانید مشتری و مخاطب خود را شگفت زده کنید.
البته در ساخت مدادهای تبلیغاتی نیز نوآوری هایی در سطح دنیا صورت گرفته است. یک نمونه از آن مدادهایی است که با تمام شدنشان، می توانید کلاهک یا قسمت باقی مانده را بکارید تا رشد کرده و به گلی زیبا تبدیل شود. تخم گل های متفاوتی می تواند بسته به سلیقه شما در این مدادها جا بگیرد و هر سلیقه ای را پوشش دهد.

گلدان های تبلیغاتی
کمتر کسی است که گل هدیه بگیرد و احساس نارضایتی کند. بیشتر مردم علاقه دارند که گل هدیه بگیرند و در محل کار و منزل خود گلدان داشته باشند. حس طبیعت دوستی و زیبایی دوستی انسان باعث می شود که هیچگاه از داشتن گل های جدید خسته نشود.
بر همین اساس اگر به دنبال هدیه متفاوتی هستند که با سایر هدایای تبلیغاتی تمایز داشته باشد و گرانقیمت هم نباشد، گلدان پیشنهاد خوبی می تواند باشد. شما می توانید گلدان خالی هدیه بدهید،یا اینکه درون آن گل و کاکتوس بکارید تا زیبایی و ارزش هدیه شما بالاتر برود.

مشاوره بگیرید

هدایای تبلیغاتی خاص، متمایز و شگفت انگیز به این موارد خلاصه نمی شود. ارتباطات فیروزه با سابقه چندین دهه فعالیت در حوزه هدایای تبلیغاتی می تواند بهترین مشاور شما در انتخاب متفاوت ترین هدایای تبلیغاتی باشد. هر کسب و کاری با توجه به طیف مشتریان و مخاطبان خود به هدایای خاصی نیاز دارد که تنها با مشاوره با متخصصان این حوزه می توان به بهترین هدیه، با کمترین هزینه و بیشتر کارایی و تاثیر دست یافت.